הקדמה למנהל רשתות חברתיות לעסק קטן
מנהלי רשתות חברתיות מהווים כיום חלק בלתי נפרד מהצלחת עסקים קטנים. העסק צריך להבין את חשיבות הנוכחות הדיגיטלית בשוק המתפתח, כאשר כל פלטפורמה חברתית יכולה להשתנות במהירות. במאמר זה נדון בהיבטים השונים של עלויות, שלבי התהליך וההיגיון שמאחורי העסקת מנהל רשתות חברתיות לעסק קטן, כך שכל בעל עסק יוכל לקבל תמונה ברורה ולתכנן נכון את תקציב השיווק הדיגיטלי שלו.
הבנת הצרכים והיעדים העסקיים
לפני כל החלטה בנושא העסקת מנהל רשתות חברתיות, חשוב להגדיר את הצרכים העסקיים והיעדים השיווקיים. בשלב זה, העסק קובע מהן המטרות העיקריות: האם מדובר בהגדלת המכירות, הגברת המודעות למותג, יצירת קהילה או אולי שיפור התדמית הציבורית? השלב הזה כולל ניתוח של קהל היעד, זיהוי המתחרים והבנה מעמיקה של השוק בו העסק פועל.
הגדרת יעדים ברורים מאפשרת למדוד את הצלחת הקמפיינים ומספקת מסגרת להערכת התקדמות העבודה לאורך זמן.
הערכת התקציב הקיים והאפשרויות הכספיות
לפני שמתחילים לחפש מנהל רשתות חברתיות, יש לוודא מה התקציב שהעסק מוכן להשקיע בתחום זה. התקציב יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים:
עלויות שכר – עלות שכירת מומחה בשיווק דיגיטלי תלוית ניסיון והיקף העבודה. בעסקים קטנים לעיתים קרובות מתקיימת האפשרות לעבוד עם פרילנסרים או אפילו עם מועמד למשרה חלקית שמבין את התחום.
תקציב פרסום – לצד השכר, יש להקצות תקציב לקמפיינים ממומנים. כך העסק יוכל להגדיל את ההגעה לקהל היעד ולייצר המרות חיוביות.
השקעה בכלים וטכנולוגיות – לעיתים נדרש לרכוש כלים מתקדמים לניהול מדיה חברתית, ניתוח נתונים ופלטפורמות אוטומציה שמסייעות בניהול ותזמון פוסטים.
השירותים הנלווים והמודלים העסקיים
העסקת מנהל רשתות חברתיות טומנת בחובה בחינות בזווית של השירותים המסופקים והמודלים העסקיים שנבחרים.
ניהול סושיאל
ניתן למצוא אפשרות לפנות לשירותים מקצועיים ולבצע הזמנה דרך אתרים מקצועיים, כמו למשל ניהול סושיאל, המציעים חבילת ניהול מקיפה לפי צורכי הלקוח.
בנוסף, קיימים מודלים שונים:
שכר לפי שעה – מתאים לפרויקטים בעלי משך מוגבל או לעסקים המעוניינים בגמישות בשעות העבודה.
חבילת ניהול קבועה – עסקים קבועים ודינמיים אשר זקוקים לניהול צמוד ומקצועי בכל הפלטפורמות החברתיות.
פרויקטוני ייעוץ והדרכה – אלטרנטיבה המתמקדת בהעברת ידע לעסק, כך שהעסק יוכל לנהל את הרשתות בעצמו לאחר תקופה של הדרכה מקצועית.
איפיון ומיפוי אסטרטגייה שיווקית
הקמת אסטרטגייה שיווקית ברורה היא שלב קריטי בתהליך. בשלב זה קובעים:
פילוח הקהל – מי הוא הקהל שאליו העסק פונה, מהן התחביבים, ההעדפות והצרכים שלו.
תוכן ואופי המסרים – בחירת הסגנון הטבעי של התקשורת: האם העסק מעדיף גישה מקצועית ורצינית או גישה קלילה ומודרנית.
בחירת הפלטפורמות – יש להתמקד בפלטפורמות שבהן הקהל מופיע בצורה מרבית, כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק או לינקדאין.
התהליך מחייב תכנון ממוקד ומדידה של ביצועים. יחד עם מנהל הרשתות, יש לקבוע לוחות זמנים ומדדים להצלחה. מערכת KPI’s (מדדי ביצוע מרכזיים) משמשת ככלי למדידת ההצלחה של הקמפיינים באינטרנט, מה שמאפשר לזהות תהליכים שעובדים ולאלו שדורשים שיפור.
בחינת הניסיון והמומחיות של המועמדים
לאחר שהוגדרו הצרכים והמטרות, חשוב לבדוק את רקע המועמדים לתפקיד. בשוק קיימים מתעסקים שילמדו לעדכן ולהפעיל את החשבונות החברתיים בצורה מקצועית. כאשר בוחרים מועמד, יש לוודא:
ניסיון קודם – סקור את תיק העבודות והקמפיינים שניהל בעבר. נסיון מוכח יכול להוות אינדיקציה לחשיבה יצירתית ויכולת להתמודד עם משברים בעולם הדיגיטלי.
הבנת התחום הדיגיטלי – עדכניות בכלים ובמגמות החדשות, כגון שימוש באינסטגרם רילס, טיקטוק או ניתוח נתונים מתקדמים, מה שמבטיח שהעסק יקבל שירות מקצועי ועדכני.
יכולת עבודה בצוות – לעיתים נדרשת עבודה צמודה עם מחלקת השיווק והעיצוב. חשוב לבדוק שהמועמד יכול לשלב את כישוריו עם אחרים ולהתאים את פעילותו לאסטרטגיה הכוללת של העסק.
תהליך הגיוס והבחירה
שלב הגיוס והבחירה כולל מספר צעדים:
ריכוז קורות חיים – איסוף פרופילים מתאימים וביצוע מיון ראשוני לפי ניסיון, המלצות והיכולת להתאים לצרכי העסק.
ראיונות עבודה – תכנון ראיונות, בהם נבדקת היכולת של המועמד להסביר את האסטרטגיות שהוא מציע, ואת הדרכים בהן הוא מתמודד עם אתגרים בעולם הרשתות.
בדיקת חברות קודמות והמלצות – יצירת קשר עם לקוחות קודמים של המועמד לקבלת משוב והבנה מעמיקה לגבי יכולותיו המקצועיות והאישיות.
בחינת הציפיות התקציביות – חשוב לוודא שהציפיות השכריות של המועמד תואמות את התקציב שהעסק מוכן להשקיע. יש לשוחח בפתיחות על גמישות בשכר והיקף העבודה כדי למנוע אי-הבנות בעתיד.
תכנון העבודה עם מנהל הרשתות החברתיות
עם בחירת מנהל מתאים, מתחיל התהליך הממשי של תכנון העבודה:
קביעת מטרות קצרות וארוכות טווח – הגדרת יעדים מפורטים עבור כל שבוע, חודש ורבעון, כמו גם גיבוש אסטרטגיות לקמפיינים עתידיים.
בניית לוח זמנים – תכנון לוח זמנים לפעילות ברשתות, הכולל תאריך ושעה לפוסטים, מבצעים וקמפיינים. הגדרת זמני פוסטים מותאמת לעסק ולרגלי הגלישה של הקהל.
ניהול סושיאל – יש להתקשר עם שירות מקצועי של ניהול סושיאל, אשר יכול לשפר את הקמפיינים באמצעות טכנולוגיות ניתוח מתקדמות, השמה של אלגוריתמים מותאמים ואסטרטגיות למקסום ההגעה והמעורבות.
מדידת ביצועים – יש לקבוע כלי מדידה כמותיים ואיכותיים, המאפשרים למנהל הרשתות לעקוב אחרי התקדמות הקמפיינים. יש להגדיר לוחות מדידה, דוגמת עליה במספר העוקבים, שיעור המעורבות, העלאת המרות וכמובן גם חיסכון בתקציב פרסום.
אנליזה ומדידה: הכלים להצלחת הקמפיינים
ניהול רשתות חברתיות ללא מדידה וניתוח נכון של תוצאות הם כמשחק בלילה חשוך. לכן, חלק מרכזי בתהליך הוא יצירת כלי מדידה מתקדמים:
כלי אנליטיקה פנימיים – שימוש בכלים שמספקות הפלטפורמות עצמן כדוגמת Insights בפייסבוק, אנליטיקה באינסטגרם ו-Analytics בגוגל.
דוחות תקופתיים – תהליך ביקורתי שמאפשר למנהל ולעסק להתאים אסטרטגיות בזמן אמת, לזהות אילו פעולות מחזקות את המותג ואילו דורשות התאמה.
מעקב אחרי תחרות – השוואה בין מדדים עסקיים לבין המתחרים יכולה לשפר את ביצועי הקמפיינים, להצביע על מגמות בשוק ולהנחות את הפעילות.
ניתוח ROI – חישוב החזר על ההשקעה (ROI) מאפשר לבדוק עד כמה ההוצאות על הקמפיינים החברתיים מניבות תועלת אמיתית לעסק, מה שמסייע להמשיך ולשפר את תהליכי הניהול.
האתגרים והסיכונים בשוק הדינמי
על אף היתרונות הברורים שניהול רשתות חברתיות מציע לעסקים קטנים, קיימים גם אתגרים וסיכונים שיש לקחת בחשבון:
התחדשות מתמדת – העולם הדיגיטלי משתנה במהירות, מה שמחייב את מנהלי הרשתות להתעדכן בכל מגמה חדשה, שינוי באלגוריתמים ובפלטפורמות חדשות שעולות.
אתגרי תוכן – יצירת תוכן איכותי ועקבי יכולה להיות אתגר לא פשוט, במיוחד לעסקים עם תקציב מוגבל, מה שדורש חשיבה יצירתית והתאמה לצרכי הקהל.
ניהול משברים – במקרים בהם נוצר משבר בתקשורת – בין אם עקב טעות פוסט או ביקורת שלילית – יש להתמודד במהירות ובמקצועיות.
יתירות ניהול טכנולוגית – לעיתים כלי המדידה והניהול המתקדמים דורשים השקעה נוספת בזמן ובהון, מה שעלול לסבך את התהליך במידה והעסק אינו מוכן לכך.
בחירת שותפים אסטרטגיים להמשך הדרך
לצד ההעסקה הפנימית או עבודה עם פרילנסרים, קיימת אפשרות לשתף פעולה עם חברות ניהול שיווק דיגיטלי המתמחות בניהול רשתות חברתיות.
יתרון השותפות – עבודה עם משרד מקצועי מאפשרת לעסק לגשת למשאבים, כלים וניסיון רחב, מה שמביא לתוצאות טובות יותר ולניהול יעיל יותר על בסיס הזמן והתקציב.
התאמה אישית – חברות רבות מציעות חבילות ניהול גמישות המותאמות לצרכים הספציפיים של כל עסק.
שיתוף ידע והדרכות – שותפות מקצועית יכולה לכלול גם הדרכות לעובדי העסק, כך שהצוות יוכל ללמוד ולהשתפר באופן מתמיד ולהפוך לניהול רשתות חברתיות עצמאי בעתיד.
תיאום ציפיות והבנת התהליכים מול המנהל
עבור עסקים קטנים, חשוב מאוד לקבוע ולאכוף תיאום ציפיות ברור מול מנהל הרשתות החברתיות. בשלב זה יש להבהיר:
מסגרות זמן ויעדים מדידים – קביעת מועדים להגשת דוחות ביצועים, עדכונים שוטפים ותיאום פגישות מעקב.
תקשורת אפקטיבית – הבנת חשיבות הקשר האנושי, שמאפשר למנהל להבין את המסורת העסקית והערכים המובילים של החברה.
ערכים ואמינות – בחירה במנהל שמצליח לשלב את הידע הטכנולוגי עם ההבנה העמוקה של התרבות הארגונית תורמת להצלחת הקמפיינים באופן משמעותי.
מדדים להערכת הצלחת מנהל הרשתות החברתיות
לאחר תחילת העבודה עם מנהל הרשתות, יש לקבוע מדדים ברורים להערכת הצלחתו:
הגעה והגברת המעורבות – מדדים שמודדים את כמות ההגעה (reach) של הפוסטים, מספר הלייקים, השיתופים והתגובות.
עלייה במכירות ובהכנסות – ניתוח קשר בין קמפיינים לבין עליה במכירות יכול להעיד על השפעת הפעילות החברתית.
שיפור תדמית המותג – לעיתים השינוי אינו ניתן לכימות ישיר במספרים, אבל ניתוח של תגובות הקהל והאווירה הכללית במדיה החברתית יכול לספק תמונה מדויקת.
מדידת ROI – הבנת החזר ההשקעה מהקמפיינים יכולה לעזור לעסק להחליט אם להמשיך, להרחיב או לשנות את האסטרטגיה הניהולית.
התמודדות עם שינויי השוק וההתאמה למגמות עדכניות
תחום הרשתות החברתיות הוא דינמי מאוד ושינויים בו מתרחשים בקצב מהיר. מנהל רשתות מקצועי חייב להיות ערני למגמות העדכניות ולהבין כיצד הן משפיעות על האסטרטגיות הקיימות:
מעקב אחרי חידושים טכנולוגיים – כלי ניתוח מתקדמים, עדכונים באלגוריתמי הפלטפורמות והשקות של פיצ'רים חדשים משפיעים על דרך החשיבה והביצועים.
היענות לשינויים בזמן אמת – במקרה שהפלטפורמה משנה את מדיניותה או עוברת שינויים מערכתיים, יכולת להתאים את התוכן והפעילות הופכת להיות קריטית להצלחת הקמפיינים.
למידה מתמשכת – השתתפות בסדנאות, כנסים ובפורומים מקוונים מאפשרת למנהלי הרשתות להתעדכן ולהמשיך להוות חלק פעיל במגמות האחרונות בשוק השיווק.
תהליך זה דורש גמישות מחשבתית והתמצאות מושלמת בשלבים המודרניים של השיווק הדיגיטלי, כך שהעסק לא יישאר מאחור לעומת המתחרים.
השקעות נוספות הקשורות לתחום
מעבר לשכר המנהל עצמו, ישנם היבטים נוספים שחשוב לקחת בחשבון כשמדובר בהעסקת מנהל רשתות חברתיות לעסק קטן:
השקעה בכלים טכנולוגיים – לעיתים נדרש לרכוש כלים אוטומטיים לניהול תזמון פוסטים, מעקב אחרי ביצועים וניהול קמפיינים ממומנים.
הדרכות והשתלמויות – כדאי להקצות תקציב נוסף לעובדים או למנהל עצמו לצורך השתלמויות מקצועיות, מה שיכול לתרום ישירות לשיפור הביצועים.
הוצאות פרסום – חלק מהתקציב יוקצה לפרסום ממומן ברשתות החברתיות, והחלטות סביב ניהול הקמפיינים הממומנים משפיעות באופן ישיר על העלויות.
פיתוח תכנים – השקעה בתוכן איכותי – בין אם מדובר בתמונות, סרטוני וידאו או מאמרים – היא קריטית לבניית התדמית של המותג. עבודה עם גרפיקאים, צלמים ושחקנים חברתיים עשויה להיות חלק בלתי נפרד מהתהליך.
התכנית הכללית לניהול סושיאל לעסק קטן
אחת המפתחות להצלחה בניהול רשתות חברתיות היא תכנית עבודה מסודרת המשלבת את כל המרכיבים שהוזכרו עד כה. תכנית עבודה זו מתמקדת במספר שלבים עיקריים:
ניתוח שוק – בתחילת התהליך, המנהל בודק את השוק, מתעד את החוזקות והחולשות ומזהה את הזדמנויות השיווק בשוק הדיגיטלי.
בניית תוכן מותאם – בהתבסס על הניתוח, נבנית אסטרטגיית תוכן שמותאמת לקהל היעד וכוללת חלוקה של נושאים, סוגי פוסטים ואמצעי מדידה.
תכנון קמפיינים – לאחר הקמת התכנים, מתוכננים קמפיינים ממומנים ואורגניים, תוך בחינה מתמדת של ההשפעה והיעילות.
מעקב ושיפור – תהליך מתמשך של מעקב אחרי ביצועים, בדיקת נתונים, קבלת משוב מהקהל והתאמה של האסטרטגיה בהתאם.
כל שלב מתבצע בשיתוף פעולה הדוק בין מנהל הרשתות לבין בעלי העסק, כך שכל שינוי קטן מתועד ונבדק בהתאם למטרות שהוגדרו מראש.
היתרונות בהעסקת מנהל רשתות חברתיות
בחירת מנהל מקצועי לשיווק ברשתות חברתיות מביאה עמה מספר יתרונות ברורים:
הגדלת נוכחות דיגיטלית – ניהול מקצועי מאפשר לעסק להופיע בצורה עקבית ואפקטיבית, מה שמביא להגברת נראות המותג.
חיסכון בזמן – ביצוע המשימות הדיגיטליות דורש משאבים כבדים, ולכן העסק יכול להתמקד בתחומים אחרים כאשר הניהול נעשה אצל מומחה.
התמקדות בתוכן איכותי – כאשר מנהל מקצועי מטפל בכל מה שקשור לניהול תוכן, העסק חוסך בתקציבים ומוודא שהמסרים מועברים בצורה יעילה.
הזרמת מומחיות ועדכניות – עדכון מתמיד בכל מה שחדש בתחום מאפשר לעסק להיות תמיד בחזית הטכנולוגיה השיווקית, ולהתאים את הקמפיינים למגמות העדכניות שמשרתות את צרכי הקהל.
ניהול סושיאל ככלי אסטרטגי
בעידן הדיגיטלי, ניהול סושיאל אינו רק חלון הצגה לעסק – אלא כלי אסטרטגי שמסייע בהבניית הקשר עם הלקוחות ובבניית אמון במותג.
השפעת ניהול סושיאל על התדמית הדיגיטלית – ניהול נכון ואפקטיבי של הרשתות החברתיות יכול לשפר את תדמית המותג בעיני הקהל, ליישם מסרים בצורה ממוקדת ומדויקת וליצור קהילה נאמנה.
מעקב אחר טרדות ותגובות – תגובות הלקוחות ומשוב מהקהילה מאפשרים לבצע התאמות מיידיות ולבנות מערכת יחסים אמינה, אשר בסופה נבנית נאמנות לקוח משמעותית.
תאום בין גורמים פנימיים וחיצוניים – מיקוד בהעברת מסרים אחידים ומדויקים לכלל הפלטפורמות יוצר שותפות בין הגורמים הפנימיים לעסק לבין העולם החיצוני, ומטפח את תפיסת המותג כאמין ומתקדם.
סיכום בהתבוננות לעתיד
לסיום, ניתן לראות כי תהליך העסקת מנהל רשתות חברתיות מתחיל בהגדרת מטרות ברורות, ניתוח מעמיק של שוק וקהל היעד, והערכה מדוקדקת של התקציב האפשרי לעסק קטן. כל שלב בתהליך דורש בחינה ושיתוף פעולה מלא עם הגורמים הרלוונטיים – מותרני השיווק ועד לשירותי ניהול מקצועיים. העבודה מול שירותי ניהול סושיאל יכולה לתרום רבות לשיפור ביצועים, תוך התאמה רציפה למגמות השוק ולצרכי העסק המשתנים.
השקעה במנהל רשתות חברתיות לעסק קטן יכולה להיות אחת מהשקעות המשנה מציאות בעולם השיווק המודרני – עם תכנון מדוקדק, שיתוף פעולה הדוק וביקורת מתמשכת, ניתן להגיע לתוצאות המרשימות ביותר. ההתאמה של אמצעים טכנולוגיים וניהול מדידה נכון מבטיחה שהעסק לא רק יישאר רלוונטי, אלא יוביל את המגמה ואת השוק באופן מקצועי ויציב.
דרך חדשה להצלחה בשיווק הדיגיטלי
הרעיון של העסקת מנהל רשתות חברתיות נועד לאפשר לעסקים קטנים לנצל את מלוא הפוטנציאל של הפרסום הדיגיטלי, תוך חיסכון בזמן ובמשאבים. תהליך זה, המשלב בתוכו את ניתוח השוק, תכנון אסטרטגיות, בחינת מועמדים, עבודה צמודה עם מומחים ומדידה שוטפת, מדגים כיצד כל מרכיב משפיע על הצלחת השיווק ברשתות.
כל צעד בתהליך נועד לשלב בין אסטרטגיה מקצועית לבין גמישות והתאמה לשינויים בשוק. כך, בעל העסק יכול להיות בטוח שכל החלטה מקצועית מתקבלת על בסיס נתונים וניתוח מעמיק, מה שמוביל לבניית מותג חזק ונוכחות דיגיטלית ברורה. הבחירה במנהל שמתמחה בניהול סושיאל, עם יכולת נשיאת ניתוחים מתקדמים והבנה מעמיקה של המגמות העדכניות, יכולה להיות ההבדל בין עסק שמתמודד מול התחרות לבין עסק שמוביל בשוק שלו.
הליכי הגיוס והבחירה מצריכים השקעה של זמן ומאמץ – אך זו השקעה שאותה מצדיקים תוצאות הגבוהות והחיסכון בתקציבים בטווח הארוך. מעבר לכך, תהליך תכנון העבודה משלים את הפתרון הכולל, כאשר הלוח זמנים, תוכן מותאם וקמפיינים ממוקדים משפיעים על העלייה בהכנסות ובתדמית המותג. כך, ההחלטה להעסיק מנהל מקצועי לשיווק בדיגיטל מבטיחה לא רק את הצלחת הפרסום, אלא את כל תהליכי האינטראקציה עם הלקוחות בשוק דינמי.
דרך מתודולוגית זו ניתן ליצור מערכת עקבית לשיווק ביעילות, מה שמביא ליצירת קהילה מעורבת, מגדיל את ההגעה לקהלים חדשים ובונה אמון במותג לאורך זמן. בסופו של דבר, העסקת מנהל רשתות חברתיות היא לא רק הוצאה נוספת, אלא השקעה באיכות ובחדשנות שמביאה לעסק כלים תחרותיים משמעותיים.
דרך חדשה להצלחה בשיווק הדיגיטלי היא אלה שמבינה את הצורך בשילוב בין מקצועיות, יצירתיות והתאמה מתמדת לשינויים בסביבה הדיגיטלית. כאשר בעלי עסקים קטנים מבינים את היתרונות ומיישמים את התהליך בצורה מסודרת וממוקדת, הם יכולים להגדיל את ההגעה ללקוחות, לשפר את התדמית ולבסס את מעמדם בשוק המתחדש כל הזמן.
השקעה מתוכננת בניהול סושיאל מאפשרת לעסק להתרכז בערכים שהוא מציע, להניע את מכירותיו ולהגדיל את הנראות ברשת בצורה שלא הייתה אפשרית בעבר. התהליך כולל בחינה לבחינה של הגורמים הפנימיים והחיצוניים, עבודה צמודה עם מומחים בתחום והתמקדות במדדים שמביאים לתוצאות אמיתיות – כל אלה מהווים מרכיבים חיוניים להצלחה ארוכת טווח.
למעשה, העסקת מנהל רשתות חברתיות לעסק קטן היא תהליך מורכב אך חיוני בעולם המודרני, שבו המדיה החברתית מהווה את גשר הקשר העיקרי בין המותג לקהל הלקוחות. כאשר נפעל לפי השלבים שנפרטו במאמר זה – הגדרת יעדים, תכנון אסטרטגי, בחירת מועמדים והערכת ביצועים – נוכל לוודא שההשקעה תניב תוצאות ברורות ומדידות.
בסופו של התהליך, הדבר החשוב ביותר הוא שהעסק מבין שכל הוצאה בתחום השיווק הדיגיטלי משקפת את הרצון להתפתח, לחדש ולהתאים עצמו לעולם המודרני. מנהל רשתות חברתיות טוב יודע לשלב בין מומחיות לטכנולוגיה, בין יצירתיות למדידה, ובין חדשנות לבין מסורת עסקית – ובכך מבטיח לעסק את מקומו הראשי בשוק התחרותי.
הפיכת העסק למותג חזק, אמין ומתעדכן בעולם הדיגיטלי היא אתגר שמתבצע בשיטתיות ובתיאום מלא. הנושא "כמה עולה להעסיק מנהל רשתות חברתיות לעסק קטן?" מתייחס לגורמים רבים – בין אם מדובר בשכר, בתקציב הכולל, או בהשקעה בכלים ובמומחיות – אך בסופו של יום, ההצלחה תלויה בתכנון מקצועי ומדידה מתמשכת של כל צעד בתהליך.
דרך חדשה להצלחה בשיווק הדיגיטלי היא לשלב בין תכנון אסטרטגי מקיף לבין ביצוע מדויק, כאשר כל שלב מקבל את המשקל הראוי לו ונמדד על פי תוצאות מדידות. אלו הם העקרונות שמובילים עסקים קטנים להצלחה ומתמודדים בהצלחה מול תחרות קשה, ובכך ממצבים אותם כמובילים בשוק שבו הדיגיטל משנה כללים.
זכרו כי כל החלטה בתחום היא אינвестиция עתידית שמטרתה לא רק להגדיל את המכירות, אלא לבנות מותג חזק, אמין ומתחדש שתמיד עומד בקדמת השיווק הדיגיטלי.